Despre Curvette

23 Septembrie 2008

Fiind noua in blogosfera romaneasca (ce pompos suna :p), am dat o mica raita prin blog-urile altora. Sarind eu din link in link, dau de o domnisoara/un domn (mare dilema mare) care opereaza sub pseudonimul Curvette. Observ inca o data cum, vorba americanului, „Sex sells!” si inca naste si telenovele 😀

O privire pe diagonala a catorva din articole si comentarii imi sugereaza faptul ca unele persoane chiar nu vad dincolo de aparente. Adica citesti articole de la cap la coada ca apoi sa-i adresezi autoarei/autorului tot felul de expresii mai putin flatante (ca sa fiu finuta) doar pentru ca nu iti place subiectul? Si daca nu iti place, de ce revii pe blogul respectiv? Oare pentru ca reuseste sa-ti provoace imaginatia in povesti de budoar sau sa-ti satisfaca pofta de „dirty talk” free of charge?

Dupa parerea mea, fiecare e liber sa scrie despre ce vrea, nu te obliga nimeni sa citesti. Ceea ce este interesant e ca desi mai toata lumea il condamna, acest blog este unul din cele mai vizitate.

In final, trebuie sa o faca cineva si pe asta, nu?

4 Responses to “Despre Curvette”

  1. Diana Says:

    curvette e foarte talentata…imi place cum scrie, desi uneori imaginatia ei da rateuri…
    ca e sau nu for real…nu mai conteaza. tot literatura se numeste! tot o citeste lumea! 😛

  2. farasens Says:

    cred că blogul lui curvette e singurul pe care l-am citit integral. Nu neapărat pentru noanţa sexuală cât pentru stilul diferit. Şi tocmaia aia este ideea, adună cititori, comentarii. Işi face efectul scrierea ei:)

  3. Laetitia Says:

    De acord cu voi. Azi am intrat intamplator pe blogul sau. Si sunt convinsa ca e femeie (ar putea un barbat gandi in felul acela?). Mi se pare extrem de trista, si totul pare gol.
    Totusi, cred ca avem ce invata din acel „spatiu”.
    Pai, sa bloguiesti cu spor si cu placere, Elsa 🙂
    eu sunt aici de la sfarsitul lui martie si nu pot spune ca am fost prea dinamica in blogosfera. Dar am inceput sa misc 😀

  4. petiteelsa Says:

    @Laetitia: Multumesc!
    Asta micu’ al meu a luat nastere pe data de 19 septembrie a.c., la o ora destul de tarzie, cand gandurile mele deja incalcite au mai nascocit o intrebare existentiala…(vezi primul post)


Lasă un răspuns

