Sa ne amuzam :)

23 Septembrie 2008

          Un evreu nu isi mai platise impozitele de mult timp, gasind mereu metode de a pacali fiscul. Intr-o zi primeste o citatie sa se prezinte la sediul finantelor pentru a da explicatii privind impozitele. Panicat se duce la un prieten care avusese aceleasi probleme sa ceara un sfat. Prietenul ii zice: „Tot ce pot sa iti zic e sa te imbraci foarte rau, sa te duci cu hainele rupte, pantofii dezlipiti, murdar si nebarbierit; astfel celor de acolo o sa li se faca mila de tine si te lasa in pace”. Nemultumit de sfat, evreul se duce si la avocat, care il sfatuieste: „Important e sa lasi impresia de putere si siguranta. Inchiriaza o limuzina, un smoking, un ceas Rolex de aur si du-te. O sa li se faca frica de tine si te lasa in pace”.
         Tot nemultumit, evreul decide sa se duca la rabin si ii poveste totul: „Rabi, prietenul mi-a zis sa ma imbrac prost, avocatul sa ma imbrac luxos, nu stiu de cine sa ascult” Rabbi se gandeste un moment si zice: „Fiule, am sa iti spun o mica poveste care te va lamuri. A fost odata o fata tanara care trebuia sa se marite. Nestiind cum sa se imbrace in noaptea nuntii, ea s-a dus si i-a cerut sfatul mamei sale. Aceasta i-a zis: Fata mea, imbraca-te cu rochia veche a bunicii tale, cea neagra si lunga , si incheie-te pana la gat, pune-ti si un batic in cap astfel incat sa nu ti se vada decat chipul. Nemultumita fata i-a cerut ajutorul celei mai bune prietene care i-a zis: Imbraca-te cu o lenjerie sexy, parfumeaza-te, cumpara-ti o rochie super scurta si totul va fi bine. Fiule, cred ca povestea asta a mea iti va fi de mare folos”. Nedumerit, evreul intreaba: „Bine, rabi, dar nu inteleg ce legatura are ceea ce tocmai mi-ai spus cu problema mea. Nu poti fi mai clar?”. „Fiule, nu conteaza cum o sa te imbraci, oricum vei fi futut”.

4 Responses to “Sa ne amuzam :)”

  1. nepotu Says:

    daaa, de fisc si de moarte…. 🙂

  2. Allen Says:

    Super-tare povestioara asta! De ce ţi-e frică, oricum nu scapi!

  3. Diana Says:

    :)) genial….chiar? tot nu scapi? 😀 deloc? macar un pic? eu nu mi-am platit taxele pe anul trecut 😀 nu vreau! ce? nu au destui bani astia la buget si fara sa ma jecmaneasca pe mine?? sa ma ia sa ma bage la puscarie ca macar o sa am timp sa scriu povesti acolo! :))

  4. angi Says:

    tareeee:)))))


Lasă un răspuns

