Papuseee, ce te-as…!!!

25 Septembrie 2008

Poate imi explica si mie cineva de ce unii barbati nu-si pot tine pentru ei „emotiile” starnite de vederea unei domnisoare/doamne bine, care nimereste (biata) in raza lor vizuala si nu scapa fara unul din apelativele urmatoare: papuseeeee, gagicoooo, printeso, zano etc. Si astea au fost doar cele „decente”, nu vreau sa-mi amintesc cum e sa auzi un nene, urcat pe undeva pe o schela, strigand dupa tine cuvinte care incep cu „p” sau cu „f”…Uite asa au loc accidente „de munca” si tot angajatorul e de vina! :))

Care e scopul acestor „bagari in seama”? Ce spera ca o sa obtina de la o fata/femeie care de multe ori nici nu se uita inapoi sa vada fata magarului? :)) (eu una trec mai departe, facandu-ma ca ploua) E chiar deranjant, ca femeie, sa nu poti face doi pasi de la iesirea din bloc fara sa auzi apelativele de mai sus sau, mai rau, descrierea actiunilor dorite de respectivul care includ si prezenta ta…

Si ca sa anticipez raspunsuri de genul „voi, femeile, sunteti de vina pentru ca ne provocati”…Nu cred in asa ceva, domnule! Cum te provoc eu daca vreau sa ajung din punctul X in punctul Y fara a ma intersecta cu vectorul disturbator M (M de la magar, bineinteles)?? Chiar daca am un decolteu mai adanc sau poate o fusta mai scurta, de ce nu poti privi in tacere si fara ca mainile tale sa migreze (involuntar ai spune) catre anumite parti ale corpului meu?!

52 Responses to “Papuseee, ce te-as…!!!”

  1. explorish Says:

    poate nu doreste sa obtina nimic, ci are doar un acces de sinceritate 🙂

  2. blogomentator Says:

    Uite ca am reusit! 🙂

    Da` daca te faci ca ploua ai la tine si umbrela? 😛 Ia incearca sa vezi daca le raspunzi „M-ai ce?” sau „Si eu pe tine numai ca esti sus pe schela si nu pot urca la tine!” si sa vezi atunci cum reactioneaza!
    Nu toti barbatii sunt la fel… Avea o prietena o vorba: „Barbatii e porci, da` si femeile e c#r\/3!” No offence!

  3. habarnist Says:

    „de ce nu poti privi in tacere si fara ca mainile tale sa migreze (involuntar ai spune) catre anumite parti ale corpului meu?!”

    grea intrebare. si Freud ar fi stat prostit la asa ceva 😛

    __________

    dar daca niciodata, dar niciodata barbatii nu s-ar uita in niciun fel cand treci? pur si simplu ca atunci cand trece un camion cu muncitori la rebu. 😛
    auci! cred ca asta ar durea.

  4. petiteelsa Says:

    @explorish: posibil si asta, dar putin probabil totusi :p

    @blogomentator: o sa incerc sa-ti urmez sfatul si daca ies nesifonata esti primul care afla cum au reactionat :))

    @habarnist: ideal ar fi sa se uite doar barbatii care iti plac si tie… 😀

  5. farasens Says:

    nişte porci domne, nişte porci.

    acum că deh, cine îi provoacă? Că parcă unele nu de aia se îmbracă armonios, ca să fie strigate pe stradă. Fără minciună.

  6. petiteelsa Says:

    @farasens: unele da, dar sa nu generalizam, cum nu am facut-o nici eu in privinta barbatilor. Ma refeream la femeile decente, nu la cele care tipa de vulgaritate 😉

  7. farasens Says:

    ‘unele’ nu cred că înseamnă toate. Şi dacă era să am impresia că generalizez, spuneam. Eu m-am referit strict la categoria piţipoancelor şi altor prototipuri care încearcă să se exprime clar pe stradă prin vestimentaţie ciudată.

    dacă femeia este clar decentă, atunci bărbaţii respectivi sunt porci ori ţărani. Dacă nu este, atunci e vina femeii.

  8. Diana Says:

    deah…tocmai am venit de afara…imbracata intr-un pulover labartat, cu blugi vechi si tenesi, am fost cu mishu meu la veterinar, ca nu mai face pipi de ieri (a racit)….si cum veneam eu cu mishu inapoi acasa, se atarna un idiot pe jumate afara dintr-o duba in mers si zice :”ahhh, mancati-as pisicuta ta” (:|
    s-a speriat si mishu, a vrut sa mi se urce in cap :)) eu ce sa mai zic? vorba ta…pot sa ajung din punctul X in punctul Y fara a ma intersecta cu vectorul disturbator M?
    ma uitam si eu in oglinda apoi cand am urcat in lift…asa de sexy oi arata in puloverul asta? :))

  9. Diana Says:

    aaa…sau poate era doar zoofil…
    sau…prefera pisicile la gratar, eu stiu?:-/

    suna a scuze bune? 😀

  10. blogomentator Says:

    De abia astept sa „vad” cum te-ai descurcat in situatia data… ca sa fii sigura ia-ti si un fier de calcat si in cel mai rau caz il poti folosi si pe post de arma alba! 😉

  11. petiteelsa Says:

    @Diana: Mishu e cea mai sexy pisicutza, ce stii tu :p

    @farasens: in sfarsit ne-am inteles 😉

    @blogomentator: ce fac cu fierul de calcat? ii calc limba sa nu mai strige ca nebunu’? :))

  12. blogomentator Says:

    Nu! Il scoti din poseta si-i dai cu el in cap daca vine spre tine. 😀

  13. DJAx3L Says:

    Mii de scuze, am vazut articolul cand ti-am descoperit blogul, il vazusem la fantasya pe blog, si am salvat pozele si am inchis, acuma am vazut pe desktop pozele si nu am mai stiut de unde le am, cand am „imrpumutat” ceva de pe alt blog am precizat sursa, poti verifica, am scris acuma sursa pozelor. Scuza-ma. Sa ai o seara placuta.

  14. petiteelsa Says:

    @blogomentator: ce noroc pe mine ca am geanta oversized ca pot sa inghesui si un fier de calcat pe acolo :))

  15. blogomentator Says:

    Stiu eu ce stiu. 😛

  16. petiteelsa Says:

    @DJAx3L: ok, asa mai merge 🙂

  17. Lucian Says:

    Niste tarani… 🙂

  18. farasens Says:

    la cum merge societatea azi cred că era o posiblitate să se dea şi la mişu. Cine-i mişu ?

  19. petiteelsa Says:

    @farasens: Mishu e pisicutza Dianei

  20. farasens Says:

    puteam să jur că este un căţel 😐

  21. blogomentator Says:

    Ce nume masculin pentru „pisicutza”… eu credeam ca fetele/femeile isi alinta „pisicutza” altfel… (de ex. capsunica) 😛

  22. petiteelsa Says:

    Mishu chiar e o pisica (animalut)…Capsunica?! =))

  23. farasens Says:

    suntem offtopic :))

  24. petiteelsa Says:

    cred ca o sa ii cer un procent lui Mishu din orice profit va face pe viitor…la atata publicitate… :p

  25. blogomentator Says:

    Aaaa daca-i asa… 😉 eu am avut un motan pe nume Chistoc! 😛

  26. Diana Says:

    misu meu e motanelllll :)) de aia il cheama misu! =)) pai daca mi-a zis ala :”ahhh, mancati-as pisicuta ta”, nu se subintelegea ca eram cu pisica??? sau la ce va gandeati? =))

  27. petiteelsa Says:

    Newsflash, people! Tocmai am aflat ca Mishu e un el, nu o ea!! Cu aceasta ocazie, imi cer scuze oficial si promit sa-i cumpar o punguta de papa bun pentru motani 😀

  28. blogomentator Says:

    😦 Si am comentat aici degeaba! 😦

  29. petiteelsa Says:

    Chiar ca suntem offtopic =))

  30. blogomentator Says:

    P.S. Sa-i traiasca… sper sa aibe parte de o Capsunica! 😛

  31. blogomentator Says:

    Da` conteaza? 🙂

  32. petiteelsa Says:

    @blogomentator: din cate imi spune numele tau, iti cam place sa comentezi 😉

  33. Diana Says:

    asa, elsa! scuzele sunt acceptate…de misu. 😀
    :))dar nu esti singura… sau nu sunteti singurii…nu stiu de ce oamenii cand vad o pisica se gandesc din prima ca la o „ea”….pana si eu ii mai zic uneori „mai, fata” :)) si sora mea ii zice „fetita mica” :)) si altii….
    nu stiu ce parere are misu despre asta, dar nu prea comenteaza….e un domn el, un felin….:D
    si elsa, sa stii ca mananca mancarica „urinal” mai nou…ca e bolnavior 😦

  34. blogomentator Says:

    @Elsa: Probabil!
    @Diana: Sanatate la Mishulica!

  35. Diana Says:

    @Blogomentator: Multumesc!Sa fie! 🙂

  36. 33de3 Says:

    subect ferbinte ..nu ma bag sa nu ma ard …
    @elsa:vorbeste-ne putin si de vectorul A ….armasar
    @diana :am vorbit cu mishulica mi-a spus ca e suparat pe tine si nu poate sa-ti spuna direct faptul ca nu-i dai chiar nici macar un rol secundar intr-o povestioara 🙂 i-am promis ca o sa incerc…

  37. Diana Says:

    :))
    @Blogomentator…Mishu va fi castrat curand 😀 din pacate…Deci Capsunica lui… va trebui sa se multumeasca cu un motan castrat.
    @33 de 3: Mishu e deja intr-o poveste, numai ca nu am publicat-o inca 😛
    @Elsa: procent din publicitate? materialisto! profiti de dragalasenia motanului meu :))

  38. blogomentator Says:

    @Diana: Brrrrrrrrrrrr! Ce bine ca nu-s motan… oricum fa-i rost de-o Capsunica inainte! 😛

  39. Alinna Says:

    Si mai e un lucru pe care-l fac minunatii domni ce se manifesta asa cum ai descris tu…daca nu sunt pe schela, ci trec pe langa tine scot niste sunete de masele supte, care probabil lor li se par seducatoare.
    Si eu ii ignor, fara a le da vreo replica pana in momentul in care au pus mana pe mine..atunci nu ma mai abtin.
    @ diana: ai grija cand il castrezi pe mishu sa nu se apropie cu bisturiul de labutele lui, ca sa nu actioneze conform firii. Pentru necunoscatori Mishu e emo…sau nu trebuia sa spun asta? 😕

  40. Diana Says:

    alinaaa…abia il facusem si eu pe mishu faimos si tu…;))….da, recunosc, lui mishu ii place sa stea confuz cu fata la un colt din camera…:D

  41. MISHU Says:

    miauuuuuuuuuuu….miorlauuuuuuuuuuuu


  42. Pe scurt: acumulare de testosteron, căsnicie încordată şi lipsită de unele bucurii fizice şi, evident, ancestrala dorinţă masculină de a vîna şi de a conduce turma. A, şi educaţia precară.

    Pe larg, ţine de psihologi.

  43. Diana Says:

    Mishu? treci acasa! p’aici umblii tu??? :))

  44. MISHU Says:

    nu mai vin la tine ca vrei sa ma ciopartesti si pe deasupra ai dezvaluit si metodele mele de concentrare (chestia cu coltul camerei era strict secreta ),noroc ca am aflat de pe pagina asta de blog si raman pe pagina asta pana imi promiti …fara bisturiuuu
    elsa , n-o lasa sa-mi faca rau.

  45. ZEU5 Says:

    Cred ca in unele cazuri ar fi un compliment, daca nu in majoritatea lor, dar eu zic ca trebuie sa existe o limita.

  46. farasens Says:

    mişu ştie să scrie?

  47. beheader69 Says:

    idioti cu iq sub 90..cel mai pbbli 80

  48. beheader69 Says:

    tipii care striga astfel de chestii…a nu se intelege altcv

  49. broalex Says:

    Exact cum isi cheama unii masculi femelele „ragand”, de exemplu cerbul, asa si barbatii cheama femelele :)) nu e o mare diferenta e ceva „born-with”, acuma bine tine de bun simt. 😛

  50. blogomentator Says:

    Si… ai facut ce ti-am zis? 🙂

  51. petiteelsa Says:

    @blogomentator: am carat fierul de calcat vreo 2 zile in geanta, dar nu a mai aparut niciun magar la orizont :))

  52. blogomentator Says:

    O fi de vina faptul ca ai geanta transparenta? 😛 Sau au disparut mitocanii, lucru care nu-l cred. 😀


Lasă un răspuns

