Faci parte din gasca bloggerilor cool?

24 Octombrie 2008

Gasesc la nihasa testul asta. Deci faci parte sau nu din gasca bloggerilor cool? Eu am obtinut doar 2 puncte din 13, dar ne vedem noi cand voi creste mare 😛

3 Responses to “Faci parte din gasca bloggerilor cool?”

  1. InnOcente* Says:

    😀 Ne vedem la „cântătoare”? Sper să ajung şi eu, deşi lucrez 😦

  2. petiteelsa Says:

    Nu stiu exact care e treaba cu „cantatoarea” :p Eu nu am fost invitata 😀

  3. dyutzza Says:

    Si eu tot 2 puncte :)) funny


Lasă un răspuns

