Noi suntem zeite

28 Octombrie 2008

Azi am terminat de citit „Noi suntem zeite” de Alice Nastase. Recunosc ca la inceput nu aveam prea mari sperante de a fi impresionata de aceasta „carte postala”. Pe parcurs insa, cuvintele imi intrau pe sub piele si parca eram acolo, in mijlocul vartejului…am iubit, am suferit, am visat, m-am zbatut pentru clipa mea de fericire.

Mi-a placut stilul direct, dur uneori, dar care exprima cel mai bine multitudinea de stari, sentimente, trairi ale unei femei. O femeie care isi doreste sa fie lasata sa iubeasca, sa daruiasca tot ce are ea mai bun, sa fie recompensata pentru munca sa, sa isi traiasca viata in cel mai profund mod posibil.

„…nu renunt, am sa invat sa fiu fericita si am sa te invat si pe tine. Noi suntem mai presus de incalcelile astea, noi suntem zeite.”

3 Responses to “Noi suntem zeite”

  1. vioviod Says:

    Este o carte extraordinara. De fapt, Alice Nastase este extraordinara.

  2. veronica Says:

    o carte care m-a determinat sa iau decizii indraznete, sa ma bucur de poezia firii mele, sa pretuiesc prietenia, libertatea, sentimentele pure si pe cele exagerate, nefericirea…

  3. mara Says:

    am terminat si eu de citit zilele acestea „noi suntem zeite” si pot sa spun ca de atunci o iubesc pe alice, pe simona, iubesc sensibilitatea si inteligenta lor, am cautat revista tango si mi-am luat-o, citisem cu o luna inainte si „dincolo de bine…”, simt aceleasi stari de deschidere catre iubire, frumusetea vietii, incredere fata de cei din jur, cu toate aparentele inselatoare ce ni se arata initial …. mi-a confirmat o data mai mult credinta ca toti suntem buni in fond,toti avem aceeasi nevoie de iubire si deci oricand putem sa gasim un prieten, un iubit, o stare de bine in jurul nostru…va iubesc si va citesc


Lasă un răspuns

