Femeia si tigara

5 Noiembrie 2008

tigara 

Intrebare pentru baieti: ce spuneti de tipa de mai sus? Faptul ca fumeaza o face mai atragatoare sau doar mai accesibila?

18 Responses to “Femeia si tigara”

  1. omulrau Says:

    Dupa costumatie, as zice ca se pregateste de o inmormantare sau un parastas. Imi vine in minte „Wedding Crashers”, in special finalul filmului…

    O femeie este la fel de sexy cand fumeaza ca un barbat care scuipa (ca sa nu zic flegmeaza) in zapada. 🙂


  2. […] Categorisit la jurnal — omulrau @ 1:07 am Tags: fumat, sexy, zapada Inspirat de articolul asta, am comentat aproape […]

  3. lecocher Says:

    Good topic. Dar cine zice ca o face mai accesibila? Sufla-mi fum in fata…si da, mi se inmoaie genunchii :)) Lasand gluma la o parte, depinde de fapt de tipa…intotdeauna! Si de stilul in care fumeaza. Exista o anumita eleganta in gestica unor femei, au miscari care le fac fascinante, ergo, atragatoare. Poate ca daca o femeie care desi e frumoasa ar fuma ca oricare tanti Safta de la autobaza n-ar fi nici macar mai accesibila, ce sa mai spunem de atragatoare 😛

  4. Buddha Says:

    Nu are nici o legatură ţigara, cel puţin din punctul meu de vedere. Mai degrabă ţigaretul sau cum se cheamă acel suport, care oferă un plus de eleganţă, in ton cu restul ţinutei…

  5. Elsa Says:

    Dupa cum i-am spus si omului rau de mai sus :P, curiozitatea mea era legata de faptul ca barbatii (mai ales fumatorii) gasesc mult mai simplu sa abordeze o femeie care fumeaza. Exista deja un punct in comun, e mult mai usor decat sa gaseasca o replica de agatat.

  6. chaka Says:

    Prin limbajul corpului, faptul ca isi arata incheietura mainii in timp ce fumeaza semnifica dorinta ei de a atrage sexul opus, de a fi observata. De cele mai multe ori sexul opus se conformeaza 🙂

    Cum spunea si Buddha, are mai putin legatura cu tigara 😀

  7. Elsa Says:

    @chaka: Ai dreptate, acum imi amintesc ca am citit intr-o carte despre faptul ca atunci cand isi arata incheietura mainii, femeia indica defapt ca are nevoie de protectie, de grija si ocrotirea unui barbat 🙂

  8. chaka Says:

    Iti recomand „Telling Lies” de Paul Ekman – f interesanta din punctul asta de vedere 🙂

  9. thcgirl77 Says:

    e o femeie atragatoare si misterioasa, imi place imaginea.
    acuma cat de accesibila e, depinde ce fumeaza 🙂


  10. […] O postare de pe blogul Elsei mi-a amintit de o carte a lui Paul Ekman, “Telling Lies – Cum sa minti in afaceri, politica si casnicie”. Este o carte care te invata cum sa-i descoperi pe cei care vor sa te minta si analizeaza personaje celebre din istorie, dar si cazuri extraordinare ale unor oameni obisnuiti. […]

  11. ana Says:

    stiu ca nu ma incadrez in categoria careia ii era adresata intrebarea dar imaginea mi se pare foarte interesanta 🙂 mai ales ca am o mica obsesie/fix nu stiu cum sa o numesc pentru femeile din filme care fumeaza.uneori se intampla sa-mi placa atmosfera filmului tocmai datorita acestui mic detaliu, desi subiectul lasa de dorit…de exemplu The edge of love din ce am vazut in ultima vreme

  12. Paul Says:

    poate doar mai perversa

  13. DJAx3L Says:

    Faptul ca e misterioasa..

  14. baghy Says:

    O face mai interesanta dar cand e sa o pupi iti piere cheful


  15. eu nu suport femeile care fumeaza, mi se pare de prost gust 🙂 next question?:P

  16. Elsa Says:

    Concluzie: se pare ca femeile care fumeaza sunt ok doar in poze sau vazute de la departare 😀

  17. Chello Says:

    dantela face totul :] tigara … bleax

  18. Ghost Says:

    Nici una nici alta.. Jocul de umbre, culoarea neagra, toate creeaza mister si fac jocul imaginatiei – iar creierul este cel mai bun afrodiziac… Tigara, in schimb, doar fumatorii stiu ce inseamna gustul ala la iubite/iubiti (bleah)…


Lasă un răspuns

