Tanar atacat in fata hipermarket-ului Auchan

10 Noiembrie 2008

Citesc aici ca sambata, 8 noiembrie, in jurul orei 20:30, un tanar a fost atacat cu un topor in fata hipermarket-ului Auchan din Bucuresti.

Atacatorul a acţionat înainte ca victima să intre în incinta complexului comercial. Bărbatul s-a apropiat de tânăr, având toporul în mână şi l-a lovit pe acesta din senin. Victima a reuşit să se ferească, însă lama toporului i-a secţionat o porţiune din scalp. După incident, necunoscutul a fugit de la faţa locului, lăsându-l pe tânăr într-o baltă de sânge. Poliţiştii au declanşat o anchetă pentru a-l identifica pe agresor şi pentru a stabili motivele care au stat în spatele gestului său.

Nu inteleg cum se face ca nimeni nu a vazut (din sutele de oameni care isi fac cumparaturile la Auchan in weekend) un nebun plimbandu-se prin parcare cu un topor in mana.

Apoi am realizat ca voiam sa merg sambata seara la cumparaturi in Auchan, dar am lasat-o pe duminica pentru ca imi era lene…

3 Responses to “Tanar atacat in fata hipermarket-ului Auchan”

  1. Diana Says:

    :((( eu am fost acolo cu o juma de ora inainte…daca ma scalpa pe mine?? 😐 😀 ma tundea cu totul!

  2. baghy Says:

    La Roma unu a fost omorat cu o sticla

  3. brontozaurel Says:

    yikes! stau destul de aproape de Auchan asa ca ajung chiar des pe acolo… ma rog, ajungeam, ca de la inceputul saptamanii trecute am zis ca nu mai calc in nici un hipermarket ca sa evit nebunia de sarbatori (deh, am avut o experienta traumatizanta inca din octombrie)

    din pacate, e plin de cretini prin zona 😦 la inceputul lui august, pe aceeasi strada cu Auchan-ul, am fost impinsa peste un gard si m-am ales cu o fractura completa de humerus si cu rani urate pe picioare 😐


Lasă un răspuns

