Mai nou sunt rasista

18 Noiembrie 2008

Sunt rasista pentru ca m-am saturat sa imi tin strans geanta sau sa-mi pazesc buzunarele in mijloacele de transport public in comun? Sunt rasista pentru ca nu as putea suporta sa-mi vad copilul venind batut acasa pentru 2 lei? Sunt rasista pentru ca m-am saturat sa-mi fie frica de ei cu toata satra lor? Sau pentru ca blestem politia care inchide ochii la atatea ilegalitati facute de minoritatea rroma?

Mergand pe principiul „Da-i in cap celui care are o parere diferita de a ta!”, miotonic, una din persoanele care m-au contrazis aici imi lasa un comentariu la articolul precedent, pe care nu l-am aprobat insa pentru ca nu vreau sa tansform blogul acesta intr-o baie de noroi. Daca nu stii de gluma, nu are rost sa comentezi si cu atat mai putin sa jignesti alti comentatori.

Pentru persoana in cauza: inainte sa jignesti pe cineva care si-a exprimat parerea, neavand nimic personal cu tine, gandeste-te ca fiecare e liber sa aiba o opinie personala, asa cum tu esti liber sa o contrazici. Cand treci la atacuri personale si jigniri nu dovedesti ca esti tu mai destept 😉

21 Responses to “Mai nou sunt rasista”

  1. mike Says:

    stii ca te sustin nu?:)

  2. omulrau Says:

    Rasismul e o forma de igiena in Romania.
    Am avut si amici tigani in copilarie, dar pericolul mai mare il vad la romanii tiganizati mai degraba.
    Evident, violenta nejustificata imi pare cea mai buna solutie in cazul lor (ma calca pe coada, le rup capul!). Personal n-am avut probleme cu minoritarii, dar banuiesc ca le inspir suficienta teama la randul meu. Sunt rasist, dar incep mereu pasnic…

  3. Jordan Says:

    Da, esti rasista.

    Esti rasista fiindca nu ai inteles ca a face parte dintr-un grup de oameni („rasa alba”) care a tratat un alt grup de oameni („rasa neagra”) drept sclavi timp de mii de ani nu e o pata doar fiindca altii nu generalizeaza.

    Fiindca nu esti satula de lene si de cei care mint si fura.

    Fiindca nu intelegi ca poti sa-ti strangi geanta si sa previi furtul, dar nu poti sa te asiguri ca cei care ti-au dat credit nu te fura ulterior.

    Fiindca nu intelegi ca orice generalizare strica, fiindca nu consideri necesar sa studiezi fiecare persoana in parte, ci ti-e mai comod sa aplici etichete la gramada, fiindca refuzi sa intelegi ca sunt oameni care au fost batuti doar de romani, fiindca stirile de la ora 5 contin in proportie de 99% stiri despre compatriotii nostri, fiindca … fiindca asa vrei tu.

  4. Elsa Says:

    @Jordan: Ba sunt satula de tot ce spui tu…
    Si daca as cunoaste un singur tigan cinstit, unul singur printre miile care fac ce am zis mai sus, nu as mai generaliza! Pana atunci, asta e parerea mea.

  5. underhill Says:

    rasismul vine de obicei din teama, prejudecati si lipsa de informatii. este, imi pare rau ca trebuie sa o spun, si cazul tau.

    romanii fura si dau in cap pe strada in aceeasi masura in care o fac si romii. cel mai mult insa te fura (fara ca tu sa fi observat, se pare) autoritatile locale si guvernul. o fac stilat, e drept, dar mult mai eficient. ti-au furat ani din viata.

    cu toate acestea, tu nu ai observat decat crimele comise de romi. nu ai o statistica, dar esti convinsa ca ei comit cele mai multe infractiuni.

    doar pentru ca tu nu cunosti tigani cinstiti, asta nu inseamna ca nu exista. inseamna doar ca NU CUNOSTI. ca nu ai informatii, moment in care revenim la fraza de la inceputul comentariului meu.

  6. mike Says:

    daca veti citi http://ro.wikipedia.org/wiki/Rasism o sa va elucidati 🙂

  7. nsfelixah1 Says:

    e bine sa mai fim si rasisti din cand in cand. sa nu uitam ca peste tot in europa albii isi cam pierd identitatea in fata tuturor arabilor,negrilor,tiganilor sau mai stiu eu ce natii de oameni pe care trebuie sa-i „acceptam” de dragul diversitatii, murdarind si transformand totul intr-o balta de noroi fara sens. culmea e ca toti trebuie respectati mai putin albii, pt noi parca este interzis sa fim respectati ca rasa pentru ca altfel suntem automat etichetati ca rasisti.
    ai respectele mele pentru afirmatiile pe care le-ai facut in acest articol.

  8. omulrau Says:

    @Elsa
    Cunosc tigani cinstiti, dar nu e vorba despre asta. Si da, romanii fura si ei in draci. MA refeream la diferenta dintre talharie si furt. Talharia presupune sa dea si in cap, ceea ce e destul de grav.

    Cand spunu tigani nu ma refer doar la cei denumiti oficial „rromi”. Ma refer si la rezultatul unor romani tiganizati, iar numarul lor e mult mai mare decat al „rromilor adevarati”. Ei sunt problema!

  9. Teniescu Says:

    ce schimbare pe tine 😛

  10. trilulilu89 Says:

    deci cu tiganu’ nu te pui ! …ca nu iesi bine nu de alta…nici politia nu prea se baga dak dai de belea cu astfel de specimene ;))

  11. zzZZZ Says:

    ..and this way a new Hitler is born …hold ur nikkers

  12. Elsa Says:

    @zzZZZ: Ar trebui sa-mi las mustata :)) [pentru cei care se prind mai greu, eu mai si glumesc; parca ma si vad blamata ca il venerez pe Hitler]

  13. Perfu Says:

    Hmm rasista ? , tiganu e baiat bun din cate cunosc eu situatia si nu vad ce ar putea avea cu tine daca nu te ai machia strident sau sa nu te uiti urat la ei 😉

  14. Jordan Says:

    @nsfelixah1 – mama, cat de mandru trebuie sa fii de faptul ca esti ALB, si toti imigrantii si emigrantii si cum naiba le-or mai spune vor doar sa te murdareasca pe tine, si sa te scoata din starea ta pura…. Cine esti tu sa accepti pe cineva? De cand ti-a facut maica-ta cadou dreptul de a nu accepta un alt om in acelasi spatiu cu tine? Frate, maine poate nu ne mai accepti pe noi, tu, cel cu dreptul de a decide cine si unde are voie, pentru ca nu avem par blond sau nume care incep cu N… Hai, mana dreapta sus, ‘Heil Hitler’, saluta!

  15. creTzu Says:

    noi suntem singurul popor din lume unde tiganii mai au putin si sunt venerati. asta ar trebui sa spuna ceva despre noi, nu despre ei, ca despre ei spun asa zisele drepturi ale omului si noi ne-am gasit sa fim acesti moralisti din senin, vis a vis de subiect. in schimb avem ceva cu ungurii…

  16. jolie Says:

    mai tigani sunt unii romani decat adevaratii tigani.

  17. sunt Says:

    da dar vezi tu .. intr-un fel ai dreptate . dar gandestete ca sunt si o groaza de jigodii romanesti 🙂

  18. Tamias Says:

    Rasismul vine in primul rand din ce si-o fac ei cu mana lor. Eu sustin pe Elsa din pct asta de vedere .. sunt de acord ca sunt si romani „jigodii” cum ii numiti voi pe genu asta de oameni .. Ei bine ganditi-va ca procentajul in randul rromilor din punct de vedere al „jigodeniilor” e mult mai mare.. Asta te face sa generalizezi.

  19. Elsa Says:

    Nu am spus niciodata ca romanii ar fi painea lui Dumnezeu. Recunosc faptul ca tiganii/rromii sunt foarte uniti, ceea ce nu pot spune si despre romani…Din pacate, sunt foarte uniti si la furturi, talharii sau pur si simplu impotriva romanilor. Asta nu e rasism, nu?!

  20. romanticsoul Says:

    nu esti rasista,pur si simplu e de vina tara in care traiesti si sistemul guvernamental.pe timpul lui nea ceasca tiganii nu suflau.rasista sunt eu ca nu-i suport pe maghiari,negri si chinezi,mai nou…alta specie de dusi cu pluta…

  21. omen Says:

    asa mama, pe ei si pe mama lor de tigani!
    creTzu are perfecta dreptate, am ajuns sa-i veneram im mortii mami lor de urati!
    nu vreau sa fiu inteles gresit, nu sunt rasist, ce vina avem noi ca ei(tiganii) ne-au adus la disperare?!


Lasă un răspuns

