Ghici, ciuperca, ce-i!

20 Noiembrie 2008

illusion

15 Responses to “Ghici, ciuperca, ce-i!”

  1. DJAx3L Says:

    O lampa. Da.. stiu.. am ghicit. Sa fie pentru ca sunt diferit si nu imi sta capul la prostioare foarte des ? 🙂 Nu da inca approve la comentariu sa vezi ce zic altii.

  2. Tamias Says:

    ahaha foarte tare .. ptr cateva secunde chiar am stat sa ma gandesc :))

  3. Fără Sens Says:

    m-am chiorât de câteva ori până să văd becul :))

  4. mike Says:

    dragut :)daca scoteai un pic din luminozitate chiar ne puneai pe ganduri :))

  5. Elsa Says:

    @DJAx3L: Ti-am facut pe plac, dar se prinde lumea pe aici 😛
    @mike: Ahh!

  6. Elsa Says:

    @DJAx3L: Ti-am facut pe plac, dar se prinde lumea pe aici 😛
    @mike: Ahh!
    @Tamias & Fara Sens: You pervs! :))

  7. Tamias Says:

    @Elsa ..deci nu o lua asa .. stiam ca e altceva decat ce se pare .. =) da in momente de-astea creierul nu mai functioneaza la parametrii normali .. unde parametrii inseamna caracteristicile tale (adica caract = perv/not perv:D) 😛

  8. chaka Says:

    Eu n-am vazut nicio femeie cu picioarele asa curbate la interiorul coapselor 😀

  9. trilulilu89 Says:

    tare poza 🙂
    chiar nu-mi venea sa cred ca nu puteam vedea altceva decat niste craci…am avut chiar impresia pt cateva secunde ca sunt pe site-ul cu pitipoance ;))

  10. trilulilu89 Says:

    sa-mi zici dak-ti place cum te-am trecut in blog roll 😉

  11. airbornb Says:

    Recunosc ca am presupus altceva la inceput 😀

  12. Liviu Says:

    O lampa, normal. Cine nu si-a dat seama?

  13. Ionut Says:

    Chiar ca-i lampa 🙂

  14. floaredemai Says:

    Sunt 2 tipe luate din profil si care tin o cupa stransa intre sanii lor. Sau craci descracarati.
    Ah, da! Lampa!

  15. angi Says:

    o veioza:))


Lasă un răspuns

