Banc

28 Noiembrie 2008

Doi homosexuali in avion. La un moment dat, in difuzoare se aude vocea
comandantului:
– Stimati pasageri, a intervenit o defectiune la motoare si ca urmare a
acestei defectiuni ne prabusim…

Toata lumea disperata…centuri, masti…Unul dintre homosexuali ii
spune celuilalt:
– Daca tot murim, macar sa murim fericiti! Hai sa ne-o mai tragem odata…
– Esti nebun? Nu vezi cata lume este aici? Nu, nu se poate, spuse celalalt
– Nu vezi ca toata lumea este disperata? Nu o sa observe nimeni. Uite,
ma voi ridica in picioare si voi cere de exemplu un pix si o sa vezi
ca nu ma baga nimeni in seama.
Vazand ca are dreptate si ca nimeni nu l-a bagat in seama cand a cerut
un pix, al doilea homosexual cedeaza si incep amandoi o lucrare
periculoasa. Dupa ce au terminat se aseaza amandoi multumiti pe scaune
asteptandu-si moartea.

In momentul urmator vocea capitanului ii anunta ca defectiunea s-a
remediat si ca avionul nu o sa se mai prabuseasca. Apar stewardesele
sa vada daca toti pasagerii sunt in regula. Pe un scaun gasesc un
batran alb la fata si plin de voma.
– Domnule, vi s-a facut rau?
– Normal…goluri de aer, picaj, spaima…
– Si domnule, nu ati putut sa cereti o punga?
– Hmm…credeti ca am avut curaj?? A mai cerut unul un pix si si-a luat
un futai de juma’ de ora…

8 Responses to “Banc”

  1. zozo Says:

    Funny.. :))

  2. Fără Sens Says:

    adevărat banc 😀

  3. unu' Says:

    mda…jalnic!

  4. andrey91 Says:

    hahahahaha….. tare

  5. OmulRau Says:

    Un om in virsta doreste sa emigreze. La completarea
    formalitatilor, este intrebat de catre oficialitati de ce.
    – Datorita homosexualitatii…
    – Cum asa?
    – Pai, in timpul nazistilor se pedepsea chiar cu moartea, dupa
    aceea cu inchisoare, iar acum este permisa prin lege. As dori sa emigrez pina nu devine obligatorie.

  6. omen Says:

    e bun, e bun:))) apropo, fi antena:
    Doi homosexuali se duc la Mall. La un moment dat unul din ei are nevoie de toaleta, intra, iar celalalt ramane afara sa-l astepte. Dupa 20 de minute, cel din toaleta iese afara teribil de suparat.
    – Ce-ai patit ? il intreaba celalalt.
    – Pai, ma usuram si eu ca omul, si langa mine il vad pe unul cu o minunatie de scula… Lunga, groasa… Bai, superba, ce mai… Asa ca l-am intrebat daca n-ar putea sa mi-o bage si mie o data…
    – Si ? – Tipul imi spune ca tariful e 20 de euro centimetrul, adica mi-o baga de cat am bani. M-am cautat prin portofel si am gasit vreo 100 de euro. I-am platit, mi-am dat blugii jos si mi-a infipt-o doar 5 centimetri…
    – Si atunci, de ce esti asa suparat ?
    – Pai, cand eram noi mai ocupati, intra un dobitoc, ma loveste cu usa si ma umple de datorii, domnule


Lasă un răspuns

