Oiteeeee

28 Noiembrie 2008

Da…little demon in me strikes again :)) Dupa lupte seculare (care au tinut vreo 15 minute) intre bine si rau, intre a continua cu numaratul oilor care alta treaba n-au decat sa sara gardu’ si a deschide laptop-ul…am deschis laptop-ul 🙂 E 3:51 a.m. Not so sweet insomnia cand „trezirea” e peste 3 ore 😐

Prima melodie nimerita: The Rolling Stones – Rain Fall Down. Imi da o stare de bine, dar nu aduce somnul :))

Pe mess am doar o singura persoana online si aceea cu status-ul „Do not give me a gun right now” 😐 Ok…Ctrl+D+Enter.

Datorita inocentei imi dau seama ca o pisica ar fi ajutat in momentele astea…ne faceam manichiura impreuna :))

Ia sa vedem…cine mai sufera de insomnie? Cu exceptia lui zozo de care stiu si care mi-a promis un leac acum ceva timp…

Acum ma intorc la oitele mele…16974, 16975…

oaie

8 Responses to “Oiteeeee”

  1. zozo Says:

    Elsa, imi pare rau sa aud ca iara ai probleme cu somnu. O pisicca? pai poate te-ar fi ajutat poate nu. Un leac inca nu am gasit, intr-o vreme incercam somniferele dar uite ca acum trebe sa iau 2 ca sa aiba un efect. Dar mai merge faza in care te trezesti dimineata la 6 si ajungi acasa pe la 9-10-11 seara , atunci deja adormi de oboseala.

  2. Ana Says:

    eu deja nu mai incerc sa gasesc solutii.m-am resemnat, ma uit la filme sau citesc

  3. Elsa Says:

    @zozo: Ai si tu dreptate…cand ma trezesc devreme si alerg toata ziua, adorm mai repede si ajung chiar la 6 ore de somn 😀
    @Ana: Nu depunem armele fara lupta 😉

  4. zozo Says:

    @Ana: daca o luam asa , putem sa ne uitam pana dimineata cand suna telefonu pentru trezire, atunci ce am rezolvat?
    Elsa…. trebuie sa fie o modalitate mai buna nu?

  5. Elsa Says:

    Am taiat de pe lista numaratul de oite. Alea 3 ore le-am dormit pentru ca mi-au cedat ochii 😛
    Alte idei?

  6. zozo Says:

    cred ca tot o pisica va rezolva problema sau nu?

  7. notopic1 Says:

    Hmmm… solutii nu-ti pot da din pacate. Eu caut de cateva luni bune si inca n-am gasit nimic.
    – Am numarat oite, gaste, rate, porci, vaci, caini, pisici, porci mistreti… :)) NU MERGE!!
    – Alcool… (mi-a zis si mie cineva…o bere inainte…sau niste vin…) NU MERGE!! ( si Doamne fereste sa te si apuce cheful :)) )
    – Pastile…de la domnu doctor chiar nu luate asa…dupa ureche. NU MERGE!! ( sau poate a facut domnu doctor mishto de mine….
    – Filme si carti …MERGE!! Ramai treaz fara probleme pana dimineata ba chiar te trezesti ca esti si nedormit si in intarziere ca mai ai 15min din film sau cateva pagini din capitol…

    Asa ca…solutii… N-avem!! Ne pare rau…
    Am altceva pentru tine… cand te mai saturi de numarat oite si alte cele… daca deschizi mess-ul si nu-i nimeni online da un add cu id-ul : notopic ( sigur sunt online…si daca nu raspund…sunt online dar probabil e aproape de ora 5 si am atipit….pe la 6 si ceva ma trezesc iar…nu-i problema :)) )

  8. Tamias Says:

    16000? 😮 io n-am trecut de 1500 :))
    Vez daca nu ma aveai pe mine in lista da mess ? 😐
    Mda .. si eu am des prbl cu somnu in ultima vreme … da dupa o perioada de vreo 9 zile (nopti de fapt) din astea … am dormiiit :X … era prea multa oboseala stransa 🙂
    Good Luck cu somnu 😉


Lasă un răspuns

