Can you feel it?!

17 Decembrie 2008

Craciunul e sarbatoarea mea preferata si lasand la o parte stresul de sfarsit de an, alergatura dupa cadouri, pom si alte cumparaturi, in aceasta perioada ma cuprinde o stare de euforie…Si chiar daca vorbesc aproape zilnic cu cel putin un membru al familiei, prima zi de Craciun e speciala, atunci se strange tot clanul la masa, imi revad fratele si toti verii care sunt impartiti prin diverse colturi ale tarii, bunica si mama ne servesc o mie de feluri de mancare (care trebuie laudate, altfel nu mai scapi :P), iar bunicul are grija ca paharele sa fie tot timpul pline 😀

Anul asta voi intra in pielea lui Mos Craciun si imi voi petrece toata noaptea de Ajun pe drum. Insa nedetinand secretul vitezei mosului, voi calatori cu autocarul si nu cu o sanie trasa de reni pentru ca as ajunge de revelion acasa 😛 Si am o presimtire ca voi avea zapada! Si ca vor rade toti copiii de mine cand vor vedea toti cei 1.70 de metri din mine pe o saniuta de bebe…

Za to do list-ul meu pentru urmatoarele zile suna cam asa:

– de cumparat cadou pentru mama;

– de platit factura internet (nu pot savura concediul daca nu o fac si pe asta…);

– de cumparat cadou mai mult sau mai putin simbolic pentru subsemnata (pentru ca merit, chiar daca sefu’ nu a dat prime „ca e criza”).

In concluzie, mi-as dori sa va molipsesc pe toti cu starea mea (chiar si pe cei mai sceptici dintre voi) si sa petrecem cat mai frumos sarbatorile de iarna 🙂 In caz contrar, aduc cu mine zapada in lada frigorifica si vedeti voi! HO HO HO!!!

christmas-tree

2 Responses to “Can you feel it?!”

  1. TiBi Says:

    de-abia astept sa vina craciunul, cadouri si toate cele. (inclusiv pupaturi) HO HO HO.

  2. zozo Says:

    Foarte frumos, imi pare bine sa vad pe cineva care gandeste ca si mine. Atat ca eu de craciun prefer sa raman inauntru cu cei dragi mie 🙂


Lasă un răspuns

