Planuri pentru sarbatori

3 octombrie 2008

Cica un Craciun sau Revelion intr-una din statiunile de pe Valea Prahovei va costa, anul acesta, pana la 2000 euro/persoană (tarife de agentie). De regula, preturile includ cazarea cu demipensiune, petrecerea din noaptea de Craciun/Revelion si acces gratuit la alte facilitati optionale.

Cu banii astia stai o saptamana ca sefu’ undeva prin Europa. Iti rezervi o camera intr-un hotel direct de pe site, ei iti trimit confirmarea (plata cash/card la sfarsitul perioadei de cazare), iti iei biletul de avion si sarbatori fericite! 😀 Un alt avantaj este faptul ca serviciile oferite de personalul din hotelurile de afara sunt net superioare celor de la noi (raport calitate-pret excelent). Prin urmare, de ce sa nu ai un concediu de vis, vizitand alte locuri, cunoscand alti oameni, la un pret mult mai convenabil?

Voi unde va petreceti sarbatorile? 🙂

9 Responses to “Planuri pentru sarbatori”

  1. Moflea Says:

    In romania concediile sunt scumpe, oricum eu nu am iesit vreodata din romania dar si daca ies nu mai vin inapoi 👿 oricum concediu tot in romania il fac, trist dar adevarat

  2. costina Says:

    in mijlocul familiei. ieftin si bun.

    de fapt, ce ieftin? e priceless.. sunt clipe care nu se mai intorc.

    sa inteleg ca te duci pe valea prahovei?

  3. Diana Says:

    aaa…poti sa faci revelionul la munte si fara bani multi…cu cortul, pe munte…:D stiu eu pe cineva care a facut-o :P…si e geniala ideea, pentru cine gusta asa ceva. eu m-as duce…dar ce conteaza unde faci revelionul? conteaza cu cine faci revelionul, chit ca il faceti singuri acasa. all you need is love 😛 parerea mea…
    si mie imi place sa calatoresc…dar mai cu low budget si in conditii mai rustice…romania poate fi mai pitoresca decat un hotel de 4 stele din praga. 😛

  4. DJAx3L Says:

    In Maldive, pe sezlong, vizitand blogul tau. :-” Asta o sa fac de sarbatori.

  5. DJAx3L Says:

    … am uitat sa mentionez ca nu am trisat, atat valorez, stiu, sunt un scump :)).

  6. chaka Says:

    Cu 2000 de euro, stai lejer in austria la 4 stele o saptamana, all inclusive si o suedeza/un suedez de 2 metri iti maseaza individual fiecare deget de la picioare. 😀

  7. petiteelsa Says:

    @Costina: nu, nu as da atatia bani ca sa vad ceva ce am mai vazut de atatea ori

    @Diana: si iubirea e mai savuroasa cand te afli intr-un locatie pe care ti-ai dorit sa o vezi 😉

    @DJAx3L: combinatia perfecta, nu? :p

  8. blogomentator Says:

    Eu sunt prea sarac sa-mi mai fac concediile in Romania, nu ca nu ar fi ce vedea, dar calitatea „buna” serviciilor te fac sa NU mai revii. Anul trecut am fost, in interes de serviciu, o saptamana la Mamaia si mi s-a acrit. Am avut cazare+mic dejun (bufet suedez) asigurate, dar dimineata venea tanti de la bucatarie si ma intreb ce vreau: ‘2 cremwusti + o lingurita de mustar + 2 felii de paine’, ‘2 felii de paine cu o lingura de margarina + una de dulceata’, ‘un ou fiert + 2 felii de salam de vara + o felie cascaval’ si ca bonus ‘ceai sau cafea’ (ce e intre ‘…’ e un „meniu”). Intr-o dimineata, am fost nesabuit si i-am zis ca vreau lapte si atunci sa vezi ce-a fost la gura ei: „Cum imi permit eu sa cer ceva ce nu mi-a spus ca are?” Am rugat-o sa ma puna in legatura cu managerul hotelului si sa-l intreb daca stie de acest super „bufet suedez”… mi-a adus lapte in 2-3 minute. In schimb anul anul asta am fost in Corfu, la hotel de 4 stele; nici nu se compara, desi nivelul stelelor nu e identic cu cel in Romania. Asa ca… Mergeti „afara”!
    OffTopic: Scuze de lungimea commentului!
    Note 2 self: Fa-ti blog! 😛

  9. cms Says:

    Cu 2000 de euro stai acasa si dai show-u anului. 2000 la 20 de persoane


Lasă un comentariu